søndag 10. mai 2009

Det er ikke alltid så greit...

I dag har jeg også vært og hjulpet til på klubbstevne i VHK. Det var sprang som stod på programmet og vi fikk til slutt ganske mange startende. Også i dag var vi heldige med været selv om det så litt grått ut fra mårran av. Katrine var kjempeflink med Flisan og vant både 80 cm og 1 meter klassen. Er så stolt av henne! Konkurransen var ganske hard og det var flere som red feilfritt i begge klasser men Flisan var raskest....
Jeg snublet over en del bilder som jeg tok i slutten av april akkurat etter at jeg hadde fått beskjed om at Emily var halt.
Jeg prøvde å ta noen bilder for å kanskje i etterkant kunne avsløre om jeg fant noe på bildene som virka annerledes mellom høyre og venstre bakfot. Men jeg aner ikke helt ærlig. Først så det ut som om hun avlastet høyre bakbein og hadde mest vekt på venstre bakfot, men så bytta hun vekta.
På dette bildet står hun faktisk mest på høyre bakfot og lurer fælt på hvorfor jeg driver å tar bilder av henne i stedet for å gi henne all oppmerksomhet i hele verden. Her er hun svett også etter en varm ettermiddagsøkt på banen...
I dag blir det vel bare leiing igjen. Eller kanskje litt lange tøyler dressur på banen. Så får jeg se hvordan det går med den foten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar